tiistai 7. helmikuuta 2012

Meikkipussista löytyy...

arkimeikkiin nämä hyväksi havaitut tuotteet!
Meikkipohjaan primer ja meikkivoide:


1. Too Faced Primed & Poreless Bronze Tint -primer
2. Diorin Forever -meikkivoide

sekä aurinkopuuteri ja poskipuna:


3. The Body Shopin aurinkopuuteri sävyssä 02 on täydellinen kalpealle talvi-iholle. Tuote on matta ja sävyltään ruskea, ei siis yhtään oranssi. Tähän mennessä kyllä parhaan sävyinen aurinkopuuteri mihin olen törmännyt ainakin näin talvikäyttöön!
4. Sephoran poskipuna sävy peach fusion

Ripsipidennysten takia ripsien meikkaamisen voi skipata kokonaan ja siirtyä suoraan kulmiin:


5. Make Up Storen kulmapaletti, jota olen käyttänyt nyt ehkä reilun kuukauden. Ennen olen aina meikannut kulmat kynällä mutta tämän kokeilun jälkeen paluuta entiseen ei enää ole! Mielettömän hyvä ja luonnollinen lopputulos!

Ja viimeisenä huuliin jotain näistä:


6. Smashboxin Infinite
Dior Addict Ultra Gloss Pearl 267
Estee Lauder Sugar Rush Sparkle 44
Estee Lauder Rock Candy Shimmer 09

6 kommenttia:

  1. Olipa tosi mukava löytää tänne blogiisi taas pitkästä aikaa, kun sitä edellistä blogiasi luin. :) Huomasin Fashionweek 2.0- blogin kommenteista, että olit taas blogin aloittanut. Niin ja onnittelut myös naimisiinmenon johdosta! (Vaikkakin aika paljon myöhässä...)

    Olisin vaan kysellyt, että opiskeletko vielä Turussa? Tai kun ilmeisesti asut nyt Helsingissä niin käytkö sieltä päin vai oletko siirtänyt opintosi Helsinkiin? Tuo jäi vaan mietityttämään, niin siksi kysyin, ei ole pakko vastata. Saanko vielä udella, että missä vaiheessa opintosi nyt ovat?

    Kivaa viikon jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Onpa kiva kun löysit tänne! :) Ja kiitos onnitteluista! :)

      Opiskelen edelleen Turussa. Ensimmäisen vuoden tosiaan asuin Turussa viikot mutta sen jälkeen olen käynyt Helsingistä käsin. Onhan se vähän edestakaisin reissaamista, mutta periaatteessa olen kerran-pari kertaa viikossa Turussa käymällä pärjännyt. Hyvin vähänhän niitä pakollista läsnäoloa vaativia kursseja on ja lähinnä olen laskuharjoituksissa käynyt osallistumassa, muuten opiskelu on sitten aika paljon kotona lukemista!

      Opinnot ovat siinä vaiheessa että kandin olen tehnyt mutta jonkin verran kandikursseja on vielä jäljellä, jotka on tarkoitus nyt keväällä saada suoritettua loppuun. Syksyllä sitten maisterikurssien kimppuun! :)

      Kivaa viikon jatkoa sinullekin! :)

      Poista
  2. Hei, kiitos, että jaksoit vastailla! Ajattelin vähän, että toivottavasti en liikaa udellut, mutta kysyin kuitenkin kun opinnoista olet täällä jotain maininnut. Niin ja jos vielä yhden kysymyksen kysyn, niin mitä olet pääaineena+sivuaineeksi lukenut? Kovasti tsemppiä tenttilukuihin!

    VastaaPoista
  3. Kiitos! :) Pääaineena luen laskentatoimea ja rahoitusta (ne on meillä yksi aine, olen suuntautunut rahoitukseen) ja sivuaineena kansantaloustiedettä.

    VastaaPoista
  4. Oon pitkään miettinyt, että mistäs saisi hyvän kulmavärin, joka ei olis kynä vaan mielummin luomivärimäinen. Tuohan näyttää just sellaiselta! Ilmeisesti ei ole vaikeaa sekoitella tuosta omaa sävyä? Taitaapa mennä ostoslistalle :)

    VastaaPoista
  5. Ei oo vaikea sekoitella vaikka yllätyksekseni oon huomannu että arkeen toi vaaleakin antaa mulle riittävästi väriä! En olis uskonut! Mutta suosittelen erittäin lämpimästi! :)

    VastaaPoista